20/10

yooo! idag väckte mamma mig vid 10 över 7. hon hade gjort frukost åt mej.
sen for vi till sanden 10 i 8. skulle till skol läkaren och kolla upp med
min asma , en halv 9 kom jag till skolan. då hade vi engelska.
sen rast. orkar inte skriva vad som hände på skolan idag.
för det hände inte ett piss. bara tråktråktråk, men efter skolan
gick jag till lisa & vi satt vid datan , poppade muussik (h)
sen halv 4 stekte vi palt och åt det. lr ja, det var väl lisa som gjort det.
sen kvart i 5 hade vi träning. gick typ as dåligt för min del!
menmen, sen for jag hem & duschade, nu sitter jag hära & ska
fika , sen blire väl attt sova eller något ?
NÖJD NU LISA? JAG SKREV INTE NÅ LÅNGT ?!?? ;) ;) ;)


Dagens vill ha: JEANS ! KÖP ETT PAR TILL MEJ ?
Dagens klädsel: mjukisar, tröja
Dagens smink: mascaaaara
Dagens frisyr: ´öeh uppsatt&utsläppt
Dagens låt: markus fagervall -  If you don't mean it
Dagens planer: träning
Dagens bästa: lisa
Dagens roligaste:  lisa
Dagens dummaste: ingen
Dagens drog : hm, typ inget
Dagens köp: inget
Dagens humör: supersupersuper bra!
Dagens mening: vet inte

XOXO lantz


Kommentarer
Postat av: lisaolander ;D

HAHA xD PRIMA ! :))) <33333333

2008-10-21 @ 14:27:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0