23/11

tjollahopp! mysigt.. nu äre snart första advent osv.. ska börja skriva lite om gårdagen. jag & lina var på forum och kollade när några som spelade. trevligt var det väl. träffade massa folk dära.. sen for vi till lina & gjorde inget. jag somna typ på en gång, jag tror nog lina var vaken jävligt länge.för jag vaknade halv 12 imorse och försökte väcka henne , men gav upp. skulle hem rätt tidigt för hade as ont i halsen & hade typ hostat hela natten, så for hem kvart över 12. sen dess har jag bara legat här & typ dött. har verkligen skit ont i halsen, får väl se hur jag gör m. skolan imrn.. för om jag går till skolan, kan jag vara m. moiz, men om jag inte går till skolan så jah.. menmen ska sova nu.


Dagens vill ha: halstabletter
Dagens klädsel: jeans, & mys kofta 
Dagens smink: inge
Dagens frisyr:  uppsatt
Dagens låt: mentol - lägger en tanke på tiden som vart
Dagens bästa: typ, moiz,  + wille som börjat kalla mej för LANTZ :D
Dagens roligaste: EMILS DIALEKT
Dagens dummaste: moiz
Dagens drog : glass
Dagens köp: glass
Dagens humör: surt
Dagens mening:  moiz sgr "du"? jag "va" hon; "du är gay" jag, "rolig du är"


Kommentarer
Postat av: willeeee ;p

LAAAANTZZ !! :DD

2008-11-24 @ 14:29:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0