2/11

tjosan, natt sppelade jag & moah kort typ från halv 12 till typ 5? lr ja, vi spelade inte heela tiden , men ungefär? sen vid 6 imorse somnade vi. fatta jobbigt,pappa kommer &väcker oss typ kvart i 1, ååh. så förbannat trött jag var.. menmen, satte mej iaf vid datan medans hon gick på dass. vi var inte m. oktay idag, fffan vad jag saaknaaaaar haan :I menmen, jag &moah fikade osv, det har snöat idag :D & jag har gjort min första snöängel, kmr bilder imrn när jag kmr till mamma , sen for vi till sävast & hämtade vendela, 3 åring typ, haah  så for vi till mej & lekte m. henne i lekparken, sen gixk vi upp , satt vid datan en snabbis. sen vare träning, ÅHHHHHHH!! ja hatar fan att jag suger i handboll, vill inte fortsätta längre. lr okej, bry er inte om dt jag skriver, bara så sur för det gick så dååligt. sen for jag till mamma & packa ihop mina saker, sen for jag till pappa. nu så sitter jag hära & ska gå och duscha, om jag kan . seriöst. jag tror fan jag döör. är typ sjuk, för jag hlr på frysa ihjäl, kan typ inte skrivaaaaa. buuh, kom & värm mej någon innan jag döör? :((((




Dagens vill ha: oktay<3
Dagens klädsel: mjukis&tshirt
Dagens smink: inget
frisyr: uppsatt & utsläppt
Dagens låt: one republic - apolegize [a] haha , men den äger o:
Dagens bästa: moa
Dagens roligaste:  samma
Dagens dummaste: dom som kallar mej sara
Dagens drog : tugg
Dagens köp: inge
Dagens humör: surt
Dagens mening: jag heter lantz

XOXO lantz


Kommentarer
Postat av: Ebba

tjoho vad gör du? :D <3

2008-11-02 @ 18:54:05
URL: http://ebbaawallmark.blogg.se/
Postat av: lisak ;p

sluta fan it du är så jävla grym! <3 :)

2008-11-02 @ 19:39:39
Postat av: linneabäckman :]

VÅGA IT SLUTA! :o <3333

2008-11-03 @ 16:54:04
URL: http://www.liiinneaah.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0