17/11

tjooho, idag har jag varit sjuk typ. ont i huvudet, så har inte gjort så mkt, lr jo gick ut & fotade lite, och då träffade jag lina som var på promenad! & så vare några andra som ropa på mej, men jag typ dissa. lr asså dt var inte meningen att göra dt, men jag såg inte vilka dt var ! så förlåt för dissen ni fick.. menmen, sen gick jag hem igen & gjorde väl nte så mkt, sen 5 for jag till träningen & fotade, sen hem igen. nu så sitter jag & pratar m. frank, fan vad jag saknar han, får inte träffa han förens nästa sommar! nu ska jag försöka sova tidigt så jag inte har ont i huvudet imorgon



sandra gustavsson<3

asså jag vet att vi inte är lika bra vänner som då, men du betyder
fortfarande allt för mej, våra minnen är nog dt bästa som finns
12 år bästavän, helt klart dt bästa!
jag
älskar dej <3




Dagens vill ha: värme
Dagens klädsel: myskläder
Dagens smink: inget
Dagens frisyr:  utsläppt & äckligt
Dagens låt: adlib - kom tillbaka
Dagens bästa: sociala människor
Dagens roligaste: VIKTORS MORGON RÖST xD
Dagens dummaste: min skalle o:
Dagens drog : musiiik!
Dagens köp: inget
Dagens humör: suuurt
Dagens mening:  vad ska man skriva? ..


 
älskardej<3            såhär gör vi när vi ska göra armhävningar..



Kommentarer
Postat av: sandra :p

saknar dej baby! <3

2008-11-21 @ 19:28:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0