turkman&ostläänderh

Idag skola, typ dt roligaste har varit gympan trorjag nog..
Efter skolan for jag hem, fixa mej lite.. Sen åkte jag buss
till dollar. På bussen satt Ebba, Jossanl & Lisa.. Alla vi skulle
till dollar, vi böt buss till 22an & då kom Turkman skulle
igentligen bara vara m. hon! Men då var vi m. Lisa också
och det var kul iaf! På dollar handlade jag & Lisa 2 godis påsar
som vi delade på, och Jossan handlade någe julklapp lr vare
nu var.. Sen stod vi och vänta på en buss som aldrig kom.
Så vi frågade 33an nästa gång den kom vf inte 3an kom?
Då fick vi åka m. 33an till vittjärv sen vände vi till stan, när vi
kom till stan köpte jag kakor! HEHE. När vi åkte hem så träffade
vi Jenny, Karro & Amanda på bussen.. Dom hade köpt en julklapp,
fast tror inte jag kan avslöja vad dt var! Nu vet jag int vad jag ska göra?
Umgåååååååååås? ;>

Dagens vill ha: moiz
Dagens klädsel: jeans, kofta & linne
Dagens smink: mascara, foundation
Dagens frisyr: typ allt åt sidan, lr kan inte förklara. hah
Dagens låt: Zin Kim - så många gånger
Dagens bästa: LOCOBAIDS
Dagens roligaste:  josssans bilder på hennes mobil
Dagens dummaste:
DOSSE
Dagens drog :  mobilen
Dagens köp: godis. hahaha
Dagens humör: dampi
Dagens mening: men jävla locobaids


Kommentarer
Postat av: Juliiia

tack gumman du är en av dom bästa och kommer alltid att vara <33

2008-12-17 @ 07:26:25
URL: http://jjuliag.blogg.se/
Postat av: n b8lo,-ö

dosse (HHHHHHHHHHHHH') ..

2008-12-17 @ 19:04:49
Postat av: Nordqvizzt:D:D:D:DD::DD:D:

HEJ DU ÄR BÄÄÄST SYSTER<3

2008-12-22 @ 20:49:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0