IMORRN GÄLLER DET =)

Oj, förlåt för att jag har hunnnit skriva.
Men en plus är ju att det är mindre än 3 timmar
kvar till julafton. HAPPYFACE =D

Idag har jag & jossan missförstått varandra lite.. Jag ställde
klockan på 10.30, då smsa jossan att hon var påväg till
stan, jag bah: aha, hon typ: Vart äru då? Då svarade jag som
det var, hemma? Hon menade att vi skulle vara på stan då
och ta 12 bussen hem.. Men så hade ju inte jag fattat det.'
Jag trodde vi skulle till stan 12 , att bussen gick då.. Så jag
tog det ju lungt och tänkte att det är lika bra att jag kollar
busstidstabellerna försäkerhets skull, och då vare så att
bussen gick HALV 12, och när jag är hos pappa har jag en
bra bit.. Så jag sprang typ allt jag hade för jag hade bara
en kvart på mej! Av lättnad så kunde jag andas ut igen när
jag såg att jag inte hade missat den. Jag & jossan myste bara
på.. Såg på mamma mia, och käkade b&j , köttbullar, kakor..
Haha, men det var jätte kul, vi sjöng singstar i typ 2 timmar
också.. Jätte kul, vet ni? JAG BLEV SINGSTAR MÄSTARE
Bildbevis finns! Sen for jag & pappa till gammelfarmor ett tag
inget får hända dej, jag älsakr dej!
Sen gick jag till åhlens, dära träffade jag Paulina.. Vi väntade
på Henke, så kom han också. Hon fick sin julklapp, lr hon fick
pengar av mej så fick hon välja själv vad hon ville ha.

Sen hända
DAGENS paulina hade tappat sin mormors
bankkort, hahahaha! Så vi gick typ och fråga om någon hade sett
det.. Hon är så jävla klanitg, det är inte första gången hon tappar bort
något viktigt.. Hon har tappat bort sin mobil tidigare, i typ flera månader.
Sen "tappade" hon sin mammas busch (?) en gång..


Sen åkte jag till Micca m. pappa ett tag, kollade lite på snowboard´s
osv.. Sen åkte jag hem, gjorde inte så mkt.. Låtsas syrran har varit hära
osv.. Nu håller pappa på och slå in julklappar åt mej, så får inte gå ner.'

Hinner inte göra någon "dagens" lista idag. För nu måste jag verkligen
städa mitt rum.. Fast kan göra en sånhär:
Dagens hiss: Henke, paulina, micca!
Dagens diss: Moah som åkt till sin mormor :(


vad skönt det var när man va liten , då existerade inte skitsnack ,

kärlek var en puss på kinden , och pappa var den bästa killen på jorden ,

höjden av smärta var när barbiedockan tappat benet ,

värsta gråten var när man ramla och skrapade upp knät ,

största rädslan var för monstret under sängen ..

nu när man är äldre är skitsnack vardagsprat ,

man pussar alla på kinden och kärleken har blivit svårare ,

ibland känner man att mamma är den värsta fienden på jorden ,

höjden av smärta var när man inte fick sin vilja fram ,

och den värsta gråten är när ens vännerna plötsligt sviker en .

den största rädslan är att förlora dom man älskar mest ..



Kommentarer
Postat av: Jossään

haha singstarmästare #1 ;D (NOT)



älskar dej gumman ;** <333

2008-12-23 @ 22:18:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0