6/12

Ojoj.. Måste börja med & att ni har varit as bra på läsa min blogg :)

Vaknde vid halv 7, lr asså av alarmet då.. Sen for vi till kiruna m. handbollslaget, as kul på tåget! Säger bara en sak.. JAG ÄGER PÅ CIRKUS! Resultatet blev då iaf såhär:

bbk-älvsbyn 8-10 till dom, seriöst!? ;oo
bbk-kiruna pojkar 26-2
bbk-kiruna fl 23-6 (:


Det gick väl ändå rätt bra för min del.. Endel har väl fått sej en smäll som dom aldrig kmr glömma? Vi duschade sen efter alla matcher. Efter dt knallade vi iväg till en resturang & käkade! Tåget skulle typ gå hem.. Vet inte om det var halv 7 eller halv 6, men hursomhellst så kan man ju lungt säga att dt inte kom då! Vi fick typ vänta as på att det kom rätt sent. På tåget hade jag & massa andra jätte ont i skallen/mådde illa. Men det gick över för mej, så jag & moah spelade cirkus mot jack & simon. Vi ägde ut dom totalt, eller hur? Det var iaf as kul sen när vi spelat i 2 timmar typ, då började vi dra as bra skämt och massa tröga saker alla sagt, seriöst jag & lisa är typ dom segaste i världen.. Eller just, vi får ju inte glömma MYYYY som inte visste vad IQ var för ngt! Men nu så ska jag inte gå in på de hahhahaa, men tänkte iaf ladda upp lite bilder, hade ju kameran m. mej! :) btw... VVVLLLADDEEEEE ÄR FJORTIZ
JUSTE , FJORTISARNA I KIRUNA. FYYTUSAN, hahaha (aa)

  
ily babe<3            YÄÄHHH            där allt startade , jag älskar dej  <3

SERIÖST, ERKÄNN? JAG SER SMART UT PÅ DEN HÄRA BILDEN?!



Kommentarer
Postat av: moa (:

älskar dej

2008-12-07 @ 00:45:03
URL: http://moabernhardsson.blogg.se/
Postat av: j-j-j-j-uullan

söötta tjejjor , BTW super snälla silver sara , du är it smart och du ser it smart ut heller du ser dum i bollen ut :) <3

2008-12-07 @ 10:41:22
URL: http://jjuliag.blogg.se/
Postat av: Nordqvizzt:D:D:D:DD::DD:D:

HAHAH ofta smart:D

2008-12-07 @ 16:36:34
Postat av: bn fmhgfngfn

du ser ut som du brukar på denna bild. /turkis!

2008-12-09 @ 18:38:24
Postat av: Jossään

HAHA smart att lägga ut precis den bilden där jag äter! x] <33

2008-12-10 @ 18:46:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0