18/12

Halkigt, slaskigt & blött förklarar typ hela dagen!

Idag på skolan behövde vi seriöst inte jobba någonting! Vi fick sitta
och spela musik på mobilerna och allting.. Men det är nog för att vi får
jullov, åh gud så skönt! Men idag ha jag varit m. Lisa! Vi for till stan och
kollade på lite saker. Fast köpte ingenting, eller jo.. En risenpåse, haha!
Vi träffade rätt mkt folk också.. Men senare när vi for hem så spelade vi kort.
Jag lärde mej ett nytt kortspel, det var skit skoj! Såklart så vann man oxå, NOT!
Men vi hade iaf skit kul gummman! Som vanligt då. Förlåt julia & moah för att
jag glömde att jag hade lovat och vara m. er! <3

Dagens vill ha: inget
Dagens klädsel: baggyjeans , tshirt och kofta
Dagens smink: mascara
Dagens frisyr: ALLA olika, har typ haft 879 olika frissyrer idag
Dagens låt: Lady gaga - pokerface
Dagens bästa: PÅ BUSSEN, HAAHA
Dagens roligaste:  hela dagen !
Dagens dummaste: lisa
Dagens drog :  skratta
Dagens köp: klänning/tunkia..
Dagens humör: as bra
Dagens mening: hur snällt vare dära på en skala 1-10?


jjjjulen är här, tjalalallaa.


hej, vi är väldigt seriösa'


pussss


Kommentarer
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

SVAR: tack så mkt :) <3

2008-12-18 @ 22:22:53
URL: http://haaiidi.blogg.se/
Postat av: Juliaå

gumman, jag saknar dig också! ;'(

2008-12-18 @ 22:26:09
Postat av: Juliaå

gumman, jag saknar dig också! ;'(

2008-12-18 @ 22:26:12
Postat av: lisaolander ;D

snygg bild på dej och mej , haha , dom andra var skiit sööta älskar dejj så jäkla mkt ;** <3333333

2008-12-19 @ 19:31:50
Postat av: Nordqvizzt:D:D:D:DD::DD:D:

HEJ DU ÄR BÄÄÄST SYSTER<3

2008-12-22 @ 20:47:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0