1/12

Skola idag, ovanligt? nejnej!
efter skolan for jag & lisa till stan, vi böt till 22an & åkte till dollar, hon köpte "julklapp" som vi ska ha m. oss till skolan, tänker då inte avslöja hära vad det är ;)! sen gick vi tilll stan & åkte m. bussen till mej & jag åt. sen for vi till lisa, hon åt & sen vare träning.. våran tränig&ordet seriös. dt hör då verkligen inte ihop. seriöst? jag typ frös när jag for hem.. menen, så kan det oxå vara ibland. imorgon ska jag vara m. moiz&törkman! sen på lördag bare av till kiruna m. handbollen & då ska jag vara m. marikaflygare oxå (y) FAN SÅ BÄÄÄSTT. men har bättre för mej nu än att sitta hära, ska städa, göra läxan & duscha.. RING & SMSA SOM FAAAAAAEN


Dagens vill ha: värme
Dagens klädsel: prassel, kofta & linne
Dagens smink: mascara
Dagens frisyr: uppsatt
Dagens låt: rmk - ingen ser vad som sker
Dagens bästa: LISA
Dagens roligaste:  noob lisa ;) hahaha
Dagens dummaste: ja , ni vet väl själva vikka ni är?
Dagens drog : halstablettt
Dagens köp: inget
Dagens humör:  skrattigt
Dagens mening:  ja, så trevligt ;);)


Kommentarer
Postat av: lisaolander ;D

jag vet it vad jag ska komentera , men jag kände bara för att skriva ;) älskar dejj snyyggasstee ;** <33333333

2008-12-01 @ 19:26:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0