3 mars

Hej! Har inte haft tid att blogga nå i helgen, men i fredags så åkte vi ju hem från Gällivare, var fan rolig bilresa hem haha :-)
Sen när vi kom hem vare bara att duscha & fixa sig sen vare partyyy på kvällen. Vi åkte mestadels bil, jag, Karro, Rickard & Johan och Kicki som körde. Men var även förbi på någon fest!
Sen igår när jag vaknade åkte jag till Karro och var med hon ett tag sen igårkväll var jag med Johan, Rickard & Anders ett tag men var jävligt trött så åkte hem tidigt.
 
Nu imorse har jag vart på vasaloppspinning!!! Jag & Marcus krigade oss igenom 4 timmar på den där jäävla cykeln, haha tungt var de men känns bra nu efteråt.
Sen gick vi på dagoberts och nu är jag hemma.. Ska hoppa in i duschen nu och sen vila. Känner starkt hur halsen svider och fryser.. Hoppas bara de inte är en förkylning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0