skitsamma

 

Inget spelar längre nån roll nu, jag vänder blicken tittar åt ett helt annat  håll. Skitsamma
Om det varit tjafs eller beef, walla brorsan hoppas du kommer  långt i ditt liv. Skitsamma
Med tiden kommer allt att rinna bort, så jag  väljer att gå vidare för livet är för kort. Skitsamma
Det som sker idag blir  det gamla och man fortsätter vandra. Yo, skitsamma

Så simpelt, två ord i ett som man säger för att göra livet här på jorden  lätt.
Ser tillbaka på mitt liv och tänker om jag gjorde rätt, inte alltid men  jag har gjort det som jag trodde vore bäst.
Går inte jämt ihop med de saker som  de flesta känner så mycket kärlek blir till föredetta vänner.
Och telefonen ringer inte som den brukar göra, det är aldrig samma ord från dig som jag brukar  höra.
Och det förvånar mig, om allt du lova mig om lojalitet, men nu känns det  som du rånat mig på min egna bror när jag behöver han som mest. Svär, du är  förlåten här men du har dödat din respekt.
Vi hade chansen att flyga till toppen  tillsammans, men vakna brorsan nu är det frågan till min mamma.

Men när man  blivit sviken, sårad eller playad, ska man aldrig glömma men förlåta och ba säga skitsamma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0