4 oktober

Igår låg jag & deppade heela dagen i sängen, sen ringde Karro mig och bad mig komma till Becka där hon & Kicki också var. Så gjorde det och tur var väl det annars hade jag nog gått under jorden haha.. :-)
Vi gjorde väl inte så mycket, spelade lite spel & hade de jävligt trevligt. Sen skjutade Daniel hem mig så kom Rickard hit och sov, idag har jag & hjärtis bara legat i sängen och sovit, sett film efter film. Gjorde oss lite middag sen, såg en till film sen solsidan och efter den traskade han hem. Så då hoppade jag in i duschen och har just sett klart beck filmen.
Haha jävligt lugn söndag med andra ord..
 
Mamma åker iväg till sthlm/västerås & alla ställen hon nu skulle till. Så är hemma själv en vecka nu, haha hur fan ska jag klara mig är ju då frågan? ;-) Som tur var iaf så skulle min kära kusin bjuda mig på tacos imorgon.
 
Nu känner jag att jag bara skriver ointressanta saker, men vill inte sova. För det innebär att tusen tankar kommer upp i skallen, och det ids jag inte så ska sitta vid datan nu tills jag bokstavligttalat däckar.

Kommentarer
Postat av: poppelini

hör av dig nån dag så kockar vi ihop något! <3

2012-11-05 @ 01:16:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0