I can wait forever

Chaachaaaaaa!

Uppdateringen har inte varit den bästa under lovet, men jag ska se till att bättra de nu. Imorgon börjar skolan och jag är inte ett dugg tagggad!! Fast de är väl kanske inte någon..
Idag vaknade jag av att R skulle fara iväg någonstans så då ringde jag Lina och hon kom hit, vi gick först på um. Sen hem till mig, skulle se en film jag slog på igårkväll men somnade. Men såklart somnade jag så fort vi slog på den, haha..
Sen vid halv 7 så kom pappa och kabla igång merzzen. Sen for vi ut! Vi for till Eva min gamla klassföreståndare, snackade lite skit och sånt. Grymt glad att hon finns♥!
Nu hade jag tänkt slå på Johan Falk och göra ett försök till att sova


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0