Du - De kommer bli bra. Svar nej de blir inte bra

Det jag behöver, de är någon som alltid finns dära, någon som alltid förstår, någon som alltid bryr sig. Jag vet att jag kommer låta jävla attention nu men jag mår så fucking jävla dåligt och har gjort de ända sen i april. Vet att jag inte visar de och de är jag ganska stolt över, jag vill inte visa de heller. Men jag är så jävla less på mig själv nu, vet fan inte vars jag ska ta vägen. Jag brukar inte blogga om varför jag är ledsen för de är alltid någon jävel som kommer med någon onödig jävla äckilg kommentar.
Vill inte låta självisk nu men ganska många i den hära stan tror jag är typ "cool" haha okej lät supertöntigt men åh, går inte förklara. Men jag har fan nästan inga riktiga vänner. Jag har fan inte de, och jag är hatad av jävligt många. Jag lever inte de dära livet som många tror och har 1000 vänner osvosv.

Men de är väl så hära man känner när the botten is nådd. Livet kan helt enkelt dra åt helvete


Vet inte varför jag skrev de hära inlägget, men jag var tvungen att skriva ut litegrann.
Tänker inte skriva ut vad som har hänt dom senaste månaderna men de är en helvetes massa.


Kommentarer
Postat av: Hanna

haha du var likare mig än vad jag trodde :D jag va tillsammans med min kille i ja, lite mer än ett halvår, sen tog de slut och jag började snacka med en annan men insåg att de inte gick så då gick jag tillbaka till min första kille och nu är vi tillsammans haha :D

2012-01-15 @ 13:06:07
URL: http://hannahnskog.blogg.se/
Postat av: Lina

Börja att bara bry dig i saker som berör dig, tänk på vad du säger när andra hör på, börja bara göra det du själv känner för, var stark och stå emot saker du inte vill göra, och säg inte för mycket till folk du inte litar på till 100%. De är tipsen jag kan ge.

2012-01-16 @ 20:21:31
URL: http://linabaecklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0