8 april

Tja! Humöret är på strååååååålande humör :-)

Igår så myste vi bara på osv, åt gooojävla middag med hela tjocka släkten ;-) Haha nämen sen spelade vi nå frågespel. Somnade typ halv 12 och har sovit typ tolv timmar, gooode nice!! Sen idag har vi spelat kubb ute på isen och fikat! Vet inte vad jag ska göra nu kanske går ut ett tag, tänkte bara säga att jag har världens bästa mamma också. När jag kom hem så fick jag 500 kr av henne.
Haha hela de här inlägget kändes som de handlar om mat, men haha till middag blire iallafall potatisgratäng, nån mumsig bit, sallad & pepparsås. Haha 50 kg extra nudå, men jaja de är bara påsk en gång om året. HEJDÅ AHHAAH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0