agfijaorejga

Ligger hära i sängen nu. Gårdagen vart grymt jävla lyckad och ett stort tack till Fredrik som körde åt oss! :-) Fixade mig hemma hos My. Dära var Fanny också, så kom Lina dit med. När vi var klara så åkte vi ut med caprisen ett tag! Trevliiiigt. Sen for vi och hämtade mercan i buddbyn, for ut och ja. Var på stan hela kvällen, haha fan så kul man kan ha ibland med att bara titta på folk! Haha aja, vid 4 kom vi till mig. Lina, Fredrik & Erik sov hära.
Idag har jag väl inte gjort så mkt, varit med Lina hela dagen nu ikväll har vi bara suttit ute & så. Imorgon äre skola, är inte speciellt taggad. Är jävligt förkyld och en fot som ser ut som jag vet inte vad.. Men ska väl slå på en film nu, eller kan lägga ut nå bilder först :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0