Så jävla jobbigt de kan vara alltså..

Hej sötisar! :-)
Just ni sitter jag hos Rickard. Fast han är och klipper gräset haha! Skolan idag var så jävla seg så jag trodde jag sku avlida, även om vi slutar 10 i 3 idag. Åh så lesss!
Rickard var på sanden så då när jag sluta traskade vi till mej, jag städade osv. Sen åkte vi till honom, tror vi bara ska ta de lungt ikväll eftersom klockan redan snart är halv 7!

Ni tror ni kan behandla mej som ni vill
nu har ni tappat mej som vän och om ni
ångrar er får ni fan visa de


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag tror det bara är du som ska ångra saker här fast inte fan visar du att du har nå samvete heller!

2009-09-10 @ 19:26:16
Postat av: Anonym

och när kommer inlägget om hur du kunde var en sån idiot till vän åt lina? du ville ju ha tips om vad du kan skriva om!

2009-09-11 @ 10:53:11
Postat av: louise :)

ni som kommenterar här anonymt, ni kan bara ge upp ? ;s



lantz sötnos <3

2009-09-12 @ 09:36:33
Postat av: flisan

seriöst , palla kommentera anonymt, tror ni hon tar åt sig av folk som inte har nå liv?

nej de hoppas jag iaf inte hon gör.

ni kan ju säga de te henne irl inte anonymt på en BLOGG.

fyfan

de är hennes egna val vem hon är tsm m och dom är sötast tsm , äre nåmer ni vill veta?ring 118800 ;-)

hiihh

älskar dej mest lantz! <33

2009-09-12 @ 11:54:54
URL: http://ffeliciajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0