Ey yo man peace ;-)

Förlåt för jag inte har uppdaterat något mer sen imorse, eller idag på dagen då. Men har tillbringat hela dagen/kvällen/natten / nu på morgonen med Moa, eller vad man ska säga? Haha, vi har såklart inte sovit ännu och vi har inte tänk he heller. Ska ut & cykla på några timmar, ba för he är kul så ska vi sova i en busskur :D! Haha, nej vi är inte riktigt friska! Men iaf så har vi vart i stan, på marknaden och köpt shutter shades-glajjor! Fyfan vad vi steker i dom alltså, båda har gula. Haha, sen har vi oxå hunnit stor handla på coop, och vart m. Rösse & Erki? Och ätit middag 3 gånger, 2 gånger åt vi tacos och en gång på max, HAAHAHAHAHAHA! Ni vet att jag skrev igår hur sur jag var för att jag alltid satt inne på kvällarna? Men ikväll/inatt hare vart värsta motsattsen, vi har i stort sätt vart ute hela tiden. Mamma har vart på farmen så vi kom typ hem halv 2. Tycker hon borde gå dit oftare ;-) Och mamma jag vet att du läser he här så ut & parta. Haha nämen skämt & sido nu ska vi se i taket lyser stjärnorna. Vi har sett: The eye också, Moa höll dock på skita ner sej medans jag typ.. Vilade/sov? Haha, så skriver imrn när hon har åkt hem, om stackaren tar sej hem.. HAHA
Föresten så har vi skämt ut oss väldigt mkt idag, typ följt efter människor som inte var dom vi trodde, och hälsat på alla, kallat folk för turkar osv, hehe....

Kommentarer
Postat av: Samm'ä

hahahah, busigt^^ XD

2009-07-15 @ 21:20:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0