Det är inte mej du vill ha

Hej sötisar! =)
Har inte uppdaterat något tidigare idag, eftersom jag inte har haft någon tid. Vaknade
vid 14.00, så dushade jag & fixade mej. Sen drog jag ut m. Moa & Jossan (törkis)
Vi for te max, fast ba jag & M som käkade. Efter vi käkat drog vi te ica, köpte godis & dricka.
Så satt vi oss i busskuren och då fick vi typ något ryck lr någe sådant & började dansa och
hoppa runt. Typ posa inför alla bilar som förbi, hoppas ingen som vi kände såg oss ;)
Sen gick vi hem te mej, fast dom sku typ hem på en gång. Hatar dessa sommartider med
bussar eftersom den sista går 18.50 då, menmen! Tror jag ska dra ut ikväll, om jag hittar
någon att va med.
Btw... Grattis kusin & Mike som blir fjortis.. : )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0