jag vill inte ha det såhär

Skola idag, fick typ göra om några nationella prov från förra året. Är så sjukt bra i skolan, nat.
Sen efter slöjden gick jag och Lisa till mig och åt b&j som jag fick av Wille idag, det var min
födelsedaspresent fast den var lite sen, men tack så mkt bästbror! :D
Sen kollade vi på massa gamla bilder, fatta man saknar endel saker ändå. Menmen, sen for vi
till träningen, det har börja gå bättre än förut. Men ändå gick det inte bra idag..
Nu är det som en vanlig onsdagskväll, finns inget att göra :o

Men kan ni nu hjälpa mig hur jag ska göra? Jag vill ju blogga om nå annat nu än
om vad jag gör på dagarna, det är jag less på & ni är säkert rätt less på att läsa om
det ocksååå..



                                          lite saknar jag väl iaf frankrike




Kommentarer
Postat av: lisaolander ;p

du ska skriva dagens bäst och dt dära :) <3333

2009-02-19 @ 14:36:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0