för de är pakter hit och dit

Alla falska jävla människor som säger att dom kan
hålla löften för att sedan sätta alla ord i brand
hugga knivar i ryggen på varenda jävla vän
snacka skit om någon annan sätta vänskaper i kläm

För mycket folk är falska nuförtiden
snackar skit och ljuger bakom ryggen på en, fuckad shit
så jag sätter mig ner ensam hemma med en flaska pripps,
halsar kvickt för gamla minnen, sluta dra ner mitt liv för du tappat ditt
Hoppas du  får hiv eller dör, kör din bil i en sjö,
hoppas ditt hela fucking liv blir  förstört
för jag pallar inte längre med den skiten du gör
du har bränt din  sista bro så ba glid till nån ö
stick iväg långt som fan och kom aldrig  tillbaks
så kan allting bli bra, där är sanningen dawg
 
 

Kommentarer
Postat av: Julia Grönwall

som man bäddar får man ligga. Sluta tyck synd om dig själv. Du har satt dig i den här situationen själv. Sluta skriv att folk sätter kniven i din rygg. Du satte en enorm i min. Speciellt vem fan är det som är falsk, Sara. Jo det är du. Så många gånger vi snackat om hur äckliga människor är som tar deras närmsta ex. Du är vidrig och att du ens vågar skriva ut något sånt här. Och det värsta är att du tycker synd om dig själv. Som jag började den här kommentaren med, Som man bäddar får man ligga!

2013-11-24 @ 16:12:12
URL: http://www.juliagronwall.blogg.se
Postat av: sara

vad är de som är synd om mig? =) och vilken situation har jag satt mig i? jag vill inte ha ditt ex Julia!

2013-11-27 @ 23:44:24
Postat av: Julia Grönwall

Men du går ju omkring och tycker synd om dig själv hela tiden. Du har satt dig i en situation där folk inte gillar dig o snackar om den där Sara Lantz som är så äcklig, omogen o falsk. Om du inte hade velat ha mitt ex varför knullar du o sover med han? Förnekla det fan inte. Du borde ta o kolla vilka av dina "vänner" som är äkta för dom kan då inte knipa käft :)

2013-11-28 @ 16:09:12
URL: http://www.juliagronwall.blogg.se
Postat av: Julia Grönwall

Men du går ju omkring och tycker synd om dig själv hela tiden. Du har satt dig i en situation där folk inte gillar dig o snackar om den där Sara Lantz som är så äcklig, omogen o falsk. Om du inte hade velat ha mitt ex varför knullar du o sover med han? Förnekla det fan inte. Du borde ta o kolla vilka av dina "vänner" som är äkta för dom kan då inte knipa käft :)

2013-11-28 @ 16:09:14
URL: http://www.juliagronwall.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0