Time to sleep

Godkväll! Ligger just nu i sängen med Karro bredvid mig, vi ska väl alldeles strax sova. Vi båda är typ utslagna så haha..
Vart lite ändring men vi körde ett spinning & bodypump pass, älskar Frida (instruktören) hon är sååå grym alltså!
Sen följde jag med Andre, Natalie & Johannes till max så käkade dom oså.. Haha föresten så skrev jag ju tidigare när jag var på skolan att jag var så trött, somnade direkt efter jag skrivit det till någon film vi såg på hälsan.
Imorgon är det torsdag, usch gillar inte dom skoldagarna.. Jävligt jobbiga & långtråkiga, men ska vara social med Karro nu innan vi somnar. Godnattens :-)
 
Att få boka en resa utomlands hade ju inte heller suttit helt fel..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0