18 mars

Skola idag som vanligt, sista lektionen på svenskan kämpade jag som tusan med mitt tal jag ska hålla som tillhör nationella men det går verkligen inte bra alls.. Så om någon känner att dom vill hjälpa mig får dom gärna göra det ;-)
Sen gick jag & Natalie till gymmet (haha känns som ni vet att jag skriver de här nu) och gick en pw i lutning 30 min sen ben&rumpa. Man blir ju ändå rätt glad när man ser att träningen har gått framåt lite, blivit starkare & ökar vikter på gymmet.
När jag kom hem tog jag en snabbdusch & åt middag bestående av fitneddnudlar och tonfiskröra, gottgott!
Nu ska jag sticka iväg till Karro, får se vad vi hittar på för nå bus :-)
 
Bild på mig & min snuttis sen förra helgen eller när de nu var

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0