arg tjej

Gårkvällen spenderades först hos Sandra med Vanja, Parre, Johan & Evelina. Såg taken 2 och bara tog de lugnt, sen knallade jag, Karro & Natalie till rönkan sen kvarnängen där det var nå folk. Men ah, var ju då ändå gode dött. Fan för två år sen när min kusin tog studenten, deras studentvecka var ju helt galen haha :-)
Kom hem vid 2 och kunde inte somna förens vid 5, sen vaknade jag bara efter 3 timmar med 39.7(!) graders feber och en hals som inte går att svälja med, jippiie är allt jag har & säga. Självklart kommer de nu såhär när det är skolavslutning imrn & massa annat skojsigt.
Men gick nyss och kollade och febern har då sjunkit litegrann nu så, ja blir väl sängläge hela dagen med massa vitaminer & film......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0