3 juni

Hej! Nu är jag hemma från stockholm, guuud så skönt att vara hemma i min egna säng. Men annars så hade man ju lixom kunna stanna föralltid haha. Vi har iallafall haft en grym vecka bestående av träning, mat, shopping, gröna lund & sola.
Hade en tanke att fota allt jag köpt men sen så ångra jag mig när jag insåg hur jobbigt det var att ta fram allt som jag så fint vikt in i min gaderob haha. Har väl lite bilder jag kan bjuda på men det får bli imorgon!
Nu har jag iallfall sommarlov, känns hur skönt som helst. Men dock första sommaren utan några som helst planer(?) men ajja det blir säkert bra.
Nu ska jag gå & ta något att äta sen ringa nån kompis kanske, ne juste jag har inga hihihii haha åh vilket offer jag är :ppP
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0