8 juli

Hejhej! Jag har verkligen haft fullt upp sen i fredags då jag började jobba på western farm, är så grymt jävla stressigt där och slitsamt haha.. Men iallafall så på kvällen hade jag myskväll men Nuttis sååklart :-) i lördags efter ännu en tung & slitsam dag där jag blandannat jobbade över några timmar så for jag hem, senare på kvällen hängde jag med Julia & Natalie, vi gjorde inte nå alls bara tog de lugnt.

Igårkväll så hängde jag med min kusin, snackade lite skit & allt som vi brukar göra hehe ;-) sen drog jag vidare och hängdee på a secretplace ;-) och nu idag var de jobb först på farmen, sen på silentium. Nä hoaligen för att dubbeljobba, hann knappt andas för det vart så stressigt.
Nu ikväll fick jag lite besök som just har farit så nu ska jag slå på bb och tagga om inför en dag som ska startas med en joggingrunda + gym :-)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0