kvällstänkade, haha inget nödvändigt att läsa

Tjatjaaa! Kan inte sova så passar på att blogga lite, inte för att jag har nå att skriva men ändå haha?
Har sett ruffriders ikväll och lite sånt, haha åh pappa varför är du så pisam ibland?..
 
Sen har jag träffa Emma en snabbis, love u snutti ♥
Om ni undrar vad jag gör exakt nu så ligger jag och funderar på hur extremt jävla mycket jag vill till Thailand, vet att jag/min familj/mamma inte har råd med det just nu och om vi ska dit måste vi verkligen spara. Tänker vad kul det hade vart att fara typ jag, mamma, mina syskon, systerdöttrar osv.. Typ nästa år i mars eller nå haha åh.. Nu insåg jag också hur långt bort mina drömma är, haha!
 
Sen funderar jag lite på att asså shit, haha jag fyller fan 17? Okej inte speciellt mycket faktiskt men de är jag stolt över, men vafan händer nu då? Och sen då?
Måste börja lära mig lite saker hära i livet, typ starta en tvättmaskin? Lära mig laga mat? Lära mig hur man slår igång en diskmaskin? Haha, inte så jobbiga saker här i livet, är ju faktiskt sånt man måste lära sig, men vafan haha nu börjar man ju bli lite större och kanske måste lära sig nå, fan jag är ju inte ett barn längre. Eller jo det är jag ju men ja.. äh vafan snackar jag om nu? haha men då vet ni att jag faktiskt inte vill bli så mycket äldre. ett körkort är väl de ända jag önskar att jag hade men sen strutar jag väl i vilket :D nämen nu är jag i nattmössan, hörshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0