GLAAAD

Godmogon från Gällivare!
Jag har hunnit bada badkar och sånt, väntar på att Rickard ska komma hem på lunch så vi får kocka ihop nå, är vrålhungrig..
Ska nog även ta mig ut på stan, hittade en massa tröjor jag vill ha med mig hem härifrån igårkväll när jag och Rickard var ut på stan en sväng, haha ja det var stängt så jag stod och kika in genom skyltfönstrena hahaha...

Just nu är jag så förbannat glad! Karro & Johan ska också komma hit och hälsa på, så ikväll blire missions. Vi har en massa planer inför kvällen som låter så himla gryyymt!!
Sen imorgon när Rickard slutat åker vi alla hem mot boden och förhoppningsvis äre partaaaj i helgen
 
en bild på Rickard från igår när vi åt på md's!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0