29 oktober

 
Igår var jag uppe vid 7, for till piteå och spelade handboll med mina älskade tjejor.
Sen när vi kom hem for jag till Rickard eftersom han fyllde år, så vi fixa iordning sen kom typ hans släkt osv, fikade & skrattade osv. Fina presenter fick han oxå :-)
När jag sen kom hem så började allt typ kaosa vart fett less osv men de löste sig till slut som tur var, så då for jag, Lina & Emma iväg på fest. Var FBI om det är någon som har missat det. Men ändå rätt lyckad kväll, jag hade då iaf roligt ;-)
 
Nu imorse drog jag mig upp i tid och har vart i Luleå/storheden ända tills nu nästan, så ska försöka få på mig ett ansikte nu sen tror ja de blir nå missions ikväll med Karro.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0