15 oktober

Som sagt så finns det inte så mycket att skriva, mina dagar ser likadana ut. Fast kan ju berätta min dag för er som är så nyfikna :pPpp
 
Gick till skolan, visade sig att vår lektion var inställd, satt i 2 timmar och vänta på matten, sen var ja & Alma så trött så vi gav upp livet lite halvt och gick och åt istället, satt och väntade på sista lektionen i 1 timma, sen visade de sig att vi inte hade den heller, gick till Alma och typ sov, gick till sensia, gick hem.
Det var min roliga dag, egentligen har jag handbolls träning om nån timme men funderar på att skita i den, är jävligt less och har massa saker att göra här hemma.
Men nu ska jag iallafall ligga kvar här i min sköna säng ett tag och pussa på min underbara Smilla som precis kom och börja slicka mig i ansikte (hahahaha fräsht, då vet ni det med)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0