2 november

Hallå i skogen! Inatt sov jag hos Karro om ni undrar haha, igårkväll gjorde vi inte så mycket. Var med Kicki & spela nå spel..
Imorse ringde alarmet så var bara hoppa upp och fara och fixa med epan, högtryckstvätta den & tvätta och massa annat. Sen for jag & Karro till sensia och körde ett grymt konditionspass, sen lyxade jag till det med lunch på oregano. Halv 2 skulle jag till sjukgymnasten (som vanligt) haha är där varenda dag och ska dit varenda dag fram till nästa fredag, värt ;-)....
När jag vart klar där så hade jag inte nå bättre för mig än att träna igen, så spinning & pumpade lite ben stod på listan.
Nu ska jag hoppa in i duschen & sen vänta på bättre tider.
 
19.000 om det är någon som känner sig sugen på att köpa ;-) haha fan va jag kommer sakna dig älskling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0