She will be loved

Jag är så förbannat jävla ledsen & less på allt!!
Att man ska ställa upp för folk varenda jävla förbannade dag är inte så jävla kul när man aldrig får något tillbaka. Jag minns inte ens senast någon frågade mig hur jag mådde och brydde sig. Har försökt klura ut de men nä de var så jävla länge sen.
Alla mina jävla krafter är helt slut, har tänkt skriva nå blogg inlägg hur länge som helst. Men kan aldrig komma på nå bra sätt att formulera det på.
Jag vet inte en ända jävla vän jag har länge som är helt jävla äkta, jag har ingen bästavän längre. Ni har tagit alla mina jävla krafter ifrån mig, dra åt helvete..
Ne fan va sitter jag och skriver de hära för egentligen? Jaja fuck life som sagt, hejs



Kommentarer
Postat av: Johanna

Förstår hur du tänker... Men tänk på att det faktiskt finns dom som bryr sig om dig på riktigt. Och till dom kanske du ibland måste säga hur du mår istället för att vänta på att någon ska fråga.

Sen börjar du snart gymnasiet och då kommer du lära känna nya människor, förhoppningsvis såna som du kommer vilja ha kvar hela livet :)



<3

2012-05-23 @ 23:50:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0