Listaa

Har bara legat inne och myst med min älskade pojkvän ikväll. Köpt godis för 99 kr har vi också hunnit med, haha.. Imorgon blire åka till Luleå och jobba, har inte så mycket mer att skriva så gör en lista som tidsfördriv :-)


Under 2012?
Har du gråtit? - Ja
Har du skrattat? - haha klart?
Har du sovit i tält? - Nej, inte än.
Har du sovit under bar himmel? -  nä
Har du varit på Gröna Lund? - nix
Har du varit på Liseberg? - nej
Har du varit på Kneipbyn? - vad äre?
Har du varit utomlands? - ne men vill..
Har du varit i en annan stad? - aa
Har du bott hemma? - bor hemma?


Under 2012...
Har en vän dött? - nej
Har en vän sökt tröst hos dig? - jo
Har du sökt tröst hos en vän? - aa
Har du sovit över hos en vän? - jo
Har du varit kär i en vän? - va? ja eller asså ja? haha 
Har du fått mer en fem nya vänner under året? -säkert

Under 2012 har du?
Har du pussat någon? - aa
Har du varit kär i någon? - ja :-)
Har du sovit med någon av motsatt kön? - mjo

När har du som mest...
Gråtit under 2012? - hmm.. ja de var ju dära ett tag jag hamnade i depression typ haha, men vet it har gråtit ganska mkt faktiskt
Skrattat under 2012? - ja vet it, februari? lr nä jag har ingen aning

Denna månad.. (Maj)
Har du varit kär? - ja
Har du kysst någon? - aa
Har du pussat någon? - aa
Har du kramat någon? - jo
Har du skrattat? - mmmmmmmm
Har du gråtit? - mm
Har du varit glad? - aa
Har du varit ledsen? - men ja haha

När?
Grät du senast? - nån dag sen
Skrattade du senast? - idag, typ exakt nyss
Duschade du senast? - igår
Lyssnade du på musik senast? - nått tag sen
Hade du kul senast? - nyss

Vem?
Kysste du senast ? - rickard såklart 

Kramade du senast? - rickard
Pratade du i telefon med senast? - rickard haha
Fick du sms av senast? - julia <3
Hade du tråkigt senast? - tidigare idag

Hur gammal är du? - 16
När fyller du år? - 12 feb
Tycker du om någon just nu? - aa
Jag samlar på? - samlar inte på nå speciellt tror ja
Gröna eller röda äpplen? - gröna
Vem ringer du när du är arg/ledsen? - egentligen ingen, eftersom jag inte vet vem jag kan prata med längre
Vilken tid gick du upp idag? - halv 2
Har du sovit i din egna säng inatt? - ne
Har du sovit ensam inatt? - ne
Har du strumpor på dig nu? - Jo
Hur svarar du i telefon? - haha olika, men oftast äre väl hallå. de beror ju på vem som ringer också ;-)
Vad ska du göra ikväll? - nu ska jag gå & duscha sen sova om jag kan haha
Vad ska du göra imorgon? - jobba, sen får ja se. har endel planer
Vart vill du bo när du blir stor? - vet inte
Vad vill du bli när du blir stor? - mitt mål är polis, men kommer aldrig lyckas 
Är det okej att gråta? - absolut!
Vilken årstid tycker du bäst om? - sommar
Skulle du göra om du vann en miljon? - antar att de ska stå "vad skulle du göra" men typ skänka, åka utomlands, köpa massa saker, spara
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? - haha ne
Har du piercing? - jo tre + öronen åxå
Vill du gifta dig? - vet ej
Vill du ha barn? - inte just nu men sen, absolut jag älskar barn :)
Solar du ofta? - solar inte solarium så ofta men om de är sol ute så försöker jag väl sola
Är du bra på att laga mat? - kan verkligen inte laga mat
Gillar du att dansa? - självklart ;);)
Hur vig är du? - nja asså de beror på. målvaktrörelsen är jag väl ganska vig på, men typ på endel saker är jag ovigare än Agdra 89 på.. haha nämen är inte vig typ
Vilken är din favoritglass? - b&j eller typ nå haha
Tror du på ett liv efter döden? - hmm, ja kanske
Är du morgon eller kvällsmänniska? - kvälls
Vilken ögonfärg har du? - blå
Vilka hårfärger har du haft? - blondt, brunt, gult typ haha
Är du beroende av något? - min mobil, datan, är typ även beroende av att göra saker, HATAR att inte ha någo att göra
Senaste låten du hörde? - I need a doctor
Brukar du bädda sängen? - nej, ibland är den bäddad för min mamma är så gullig hih <3
Har du kysst någon under den senaste veckan? - ja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0