jag tänker motbevisa alla som tvivlar, alla som hatar & fuck vad jag krigar.

Vet inte riktigt vad jag ska skriva.. Jag är helt tom på ord, tårarna sprutar ner för kinden.. Det är väl såhära de blir när man inbillat sig i alldeles för lång tid att man vart starkare än man är. Livet är ju inte bra någonstans förutom att jag har min fina pojke, och okej de ska jag ju vara lycklig för och de är jag. Men resten då? Känner att jag tappat alla mina vänner, har inte bra kontakt med någon i min familj. Det finns ingen som jag kan lätta allt jag har på mig till, kanske därför jag skriver hära.. Varför skulle mitt liv bli såhära? Kan inte någon jävel förklara för mig varför allt blev såhära? För jag kanske inte kan fatta det själv..

But you didn't have to cut me off
Make out like it never happened and that we were nothing
And I don't even need your love
But you treat me like a stranger and I feel so rough
No you didn't have to stoop so low
Have your friends collect your records and then change your number
I guess that I don't need that though
Now you're just somebody that I used to know



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0