boysboysboys

Vad är det första du fastnar för hos en kille? - Personligheten, kroppen, ögonen typ
Har du varit kär i en kille? - är
Vilka egenskaper är viktigast? - ärlig, rolig & ja typ snäll
Vad kollar du utseendemässigt på hos en kille? - kroppen &ansiktet? hahaa
Vad är avtändande? - typ.. när dom äcklar sig eller beter sig som svin
Är klädstilen viktig? - hmm, nej den har väl den klädstilen som den tkr om
Spelar killens musiksmak stor roll för dig? - ne
Vilken typ av kille skulle du inte kunna tänka dig att vara tillsammans med? - en som är ärlig vad de än är, kan hålla sig till en tjej, jätte underbar & fin. romantiskt skadar ju inte heller hah
Skulle du kunna tänka dig att vara tillsammans med en gangster/kriminell? - beror väl på vad de är den gör
Ögon eller läppar? - ögon
Rygg eller mage? - mage
Händer eller armar? - armar
Blyg eller mer framåt? - mer framåt
Hår på skallen eller flint? - de spelar egentigen ingen roll, dom får väl ha de dom trivs i. men om ja ska välja så hår
Vem var din första kille? - ööh, på dagis typ anton haha?
Hur länge var ni tillsammans? - hahah it vet ja hahahah
Blev du dumpad eller dumpade du? minns it
Hade du kunnat bli tillsammans igen med ett ex? - njae. lr asså har ju som blivit tsm med mitt ex igen, men inte mitt andra ex :D
Kommer din första kille alltid att betyda mycket för dig? - nae, men därremot min första kärlek
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? - hmm, ja
Tror du att ens första förhållande, kan vara livet ut? - kan de väl
Är du kär just nu? - ja
Älskar du någon? - jaop
Vad tycker du om killar i allmänhet? - enklare att vara med, tycker om killar :D
Är killar lättare att umgås/prata med än tjejer är? - hmm, de varierar. ibland är de enklare att umgås med killar, men dom kanske inte fattar allt ibland haha. men de gör dock inte tjejer heller så :p
Vem är din bästa killkompis? - johan, ante, jonte, marcus typ
Kommer ni alltid att vara vänner? - de hoppas jag verkligen
Är det någon kille som vet allt om dig? - ingen vet ALLT om mig utom jag
Hade du kunnat tänka dig en värld utan killar? - de hade blitt trist

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0