12 maj

Idag var jag ju som sagt i kalix på nån tränare-utbildning. Skit tråkigt om jag får säga de själv men ska man vara tränare så måste man, ska dit imrn med. (eller ja idag blir det ju haha)
Sen for jag hem duschade osv, Rickard & Johan kom och hämtade mig.. Vi gjorde inte så mycket, vid halv 10 skjutsade vi hem J och satt och fundera på vad vi skulle göra.. Sen fick vi en skit rolig ideé så då bar de av på missions med Robert, Op, Joel, Tim, Rasmus, Amanda, Lina & Fredde. Hahahaha ja kan ju säga att de var så jääääävla spårat & kul som fan. Haha ne åh orkar inte ens skriva allt som hände, fast de är nog lika bra haha..
Nu ska jag slå på en film & försöka sova till den. Känns jäligt bra att de är 4 timmar tills mitt alarm ringer, godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0