You are so fucked

Uppdateringen i helgen har juu inte vart den bästa. Men igår var jag med Elina och Karro typ nå tag sen sku dom iväg och orkade helt ärligt inte följa så for typ hem och sen till Simons garage så kom massa dit och var där i massa timmar! Sen for jag och Rickard hem vid typ 2!

Imorse innan jag typ ens hade vaknat så var ja hos Karro, vi gick ut i björns och satte oss och sola lite. Fasiken så varmt de har vart idag alltså!!! När vi kom tillbaka så gjorde vi oss lite god mat osv sen fixade vi min hårförlängning osv (och nej jag kommer inte använda den ofta) Fick den av Vanja och de var verkligen supersnällt men jag är inte så insatt i mitt utséende så kommer inte orka ha den så ofta.
Men sen nu ikväll har vi vart hos Lina och kolla på twilight.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0