Perfekt helg

Den hära helgen har då varit allt annat än tråkig! Därav den dåliga uppdateringen.

Igårkväll var jag iallafall med Alma & Lina först, sen for vi ut med Anton & Robin och gled ett tag med dom, sen kom Rickard och hämta mig och Alma och Fredrik hämtade Lina. Så for vi ut osv, hämtade upp Fredde A, så for vi på basen och sen typ snurra runt. Vi for även och bytte bil en snabbis Till Freddes familj, haha fyfan var lite mäktigare än att åka i sevenfåååååårtiiiiiiiiiiiin
Ja sen så var vi ute, avslutade kvällen hemma hos Alnelind med Tommy, Johan, Alma, Rickard, Emma & Fredde då såklart.

Imorse när vi vaknade så städade vi Rickards bil och har även hunnit träffa lite av hans släkt osv eftersom Carina fyller år imorgon! Så vart lite gofika också, kom hem för nå tag sen och nu ska jag byta om sen röra mig mot step in med Karro! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0