Och däär var sportlovet slut

Jag lär inte somna inom en massa timmar. Men iallfall de hära lovet har varit helt okej, men inget slår fan förra sportlovet!!!
Jag har iaf mest varit med Alma, Rickard och hans vänner. Sen har jag ju såklart vart med Karro & Lina också! Har varit toppen väder hela lovet vilket är super bra ju för dom som åker skidor, har dock bara kört skoter en gång på de hära lovet..
De ända dåliga med de hära lovet är väl att jag blivit av med kortet/lämpen och ombes på mercan.

Har iallfall lyckats kriga mig igenom 5 tal matte, sen la min hjärna totalt av, satt bara och stirrade i matteboken. Sen har jag även vart i Robert & Jennys lägenhet med Robert, Rickard & Oskar och kollat på bigbrother och snurrat runt lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0