Mjukisbyxor


Vad är de med alla?? Seriöst, jag älskar mjukisbyxor för de är typ de skönaste plagget som finns enligt mig.
Alla tycker ju såklart olika, men jag är inte den som alltid går i mjukisar men nån gång då och då. Men är man drägg/skabbig för de? Svar Nej!!
Man kan inte säga hur någon är för att dom har mjukisar på sig, seriöst jag vet jätte många som säger ba: Kolla fyfan vad dräggigt, de är så jävla fult m.m när dom ser någon med mjukisar.
Endel kanske inte gillar jeans och tycker det är skitfult, men so what? Man ska ju ändå klä sig i det man trivs bäst i själv.

Vet egentligen inte vad jag ville få ut med de hära inlägget, är bara så jävla fundersam.. Varför man ska bli kallad drägg för man har mjukisar?
Och då kan jag svara på det redan nu, fick någon fråga på blogresponce som var såhär ungefär: Har du ingen stil? Hur fan kan du gå runt på stan med mjukisar? DRÄGG
Men jag tog bort den frågan, svar: Jo jag har stil, och jag hade på mig det idag för det är så jävla skönt och jag tycker jag passar i de. Punkt slut

Kommentarer
Postat av: jodå

vem fan bryr sig i vad andra tycker??!! Lev ditt liv som du vill och skit i vad andra tycker.

2012-03-06 @ 08:41:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0