Kåbdalis

Hej! Igår var jag och Lina ute och körde skoter istället för den dära promenaden jag skrev vi skulle ta. Men vi hade grymt roligt iaf ;-)
Sen åkte jag till Kåbdalis med Ante, Sara & Rickard. Var en massa folk dära som hade hyrt en stuga där så vi åkte dit så festade dom och var i baren osv, fast duktig som jag är så är man ju nykter! :-D
Haha men de var väl kul iaf, lärde känna lite nya folk osv. Sen när vi kom te Boden åkte vi ut och snurra i Antes bil ett tag, sen åkte jag och en stupfull Rickard hem till mig och sov.
Nu idag har jag ingen aning om vad jag ska göra, funderar på att gå och ta mig en dusch. Mamma jobbar ju till klockan 10 ikväll så är hemma själv, om någon känner sig sugen på att komma hit äre bara göra de, hihi puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0