Baby du kan inte se hur jag gråter fast mina ögon är torra

Jag ber till Gud och jag tackar han för han gör så du orkar.
Och jag kan se hur själen din lider i tvivel försöker att upprätthålla det
vi har och i de livet du söker, och varje morgon vaknar
jag med rädsla
i magen, den rädslan för att inte ha
dig kvar i slutet av dagen
så 
jag ringer dig oavbrutet för jag tycker din röst ger lite plåster
på såren men inte mycket till tröst
när 
du är stressad i telefonen, helt ointresserad, av vad jag har
att berätta och säger nog inte mera än att:
jag måste gå, hinner inte, har inte tid
och ger mig inga tecken på att du vill ha mig kvar i ditt liv


Kommentarer
Postat av: Anonym

Iloveu

2012-03-03 @ 15:32:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0