tråkiiiiiiiiiiiigt

Namn: sara hanna linnea lantz
Piercingar: öronen, läppen, tungan & ögonbrynet
Tatueringar: ingen
Längd: 172
Skostorlek: 39.
Hårfärg: blond
Fräknar: nej
Motto: en kan inte göra allt, men alla kan göra något. eller typ nåsånt, haha nä it fan vet jag.

Kär? aaaaa
Önskar du att du bodde någon annan stans? hm, ja hemskt ofta faktiskt. men de är ju som en sak som gör att jag bor kvar i den hära staden
Tänker du på självmord? njae
Tycker du att du är attraktiv? vad betyder de
Dricker du? klart? de gör ju alla annars hade man ju it överlevt :D
Använder du droger? inte de inte
Röker du? nej, lr kan göra det om de är fest eller nångång när jag är ledsen
Vilket schampo använder du? garnier
Vilken parfym använder du? olika
Vad är du rädd för? att bli ensam, disktrasor, spindlar, ormar ja de är en jävla massa
Gillar du att tvätta? vet it hur man gör så ingen aning
Gillar du berg och dalbanor? jaoop

Senaste...
Filmen du hyrde
? minns inte
Filmen du köpte? oj, haha de mst ju ha vart en jävla massa år sen.. minns inte
Låten du hörde: erik hassle - stay
Låten du laddade ner? ^
Personen du ringde? rickard
Personen som ringde dig? julia, fast märkte inget då =)
TV-program du såg? nå om krokodiler typ aahahah
Person du tänkte på? ett jävla fetto, äckel, hora

För eller emot...
Långdistansförhållanden? för
Utnyttja någon? emot.
Självmord? emot
Ungdomar som röker? - det är ju som sitt eget val men de är ju synd :D
Använda droger? emot!
Sex före äktenskapet? för
Köra onyktert? emot!!
Förhållanden? för

Favorit...
Låt: många
Sak att göra: hmm, umgås med mina kompisar
Sport: handboll
Dryck: redbull eller festis
Kläder: mjukisar är ju skönast haha
Film: kollar aldrig på film nästan
Bil: epan<3<3 haha nämen 124a
Serie: anna phil

Har du någonsin...
Gråtit över en pojke
? yeees
Gråtit över en flicka? aaaa
Ljugit för någon? jeo
Varit i slagsmål? mja typ haha
Blivit arresterad? aa
Träffat någon från internet IRL? jaaaaaaaaa

Antal...
Gånger du vart kär
? typ 2
Gånger ditt hjärta brustit? allt för många
Hjärtan brustet på grund av dig? haha it vetja
Tjejer du kysst? haah vet inte
Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? typ dom i min klass + handbollslaget
Gånger ditt namn varit med i tidningen? vet faktiskt inte, men många iaf

Pålägg som gäller: gurka
Dagens dryck: festis

Senaste...
boken du läste? ja vadfan hette den, nån bok i skolan typ ulrik
Personen du fick e-mail av? ingen aning haha så jävla överfullt dära
Personen du fick brev av? tingsrätten
Personen du fick sms av? juliaa
Gången hela din familj åt middag tillsammans? eh, jag & mamma åt senast middag idag haha
Saken du köpte? köpte & köpte.. jag solade solarium sist när jag gjorde nå för mina pengar

Vad har du gjort idag? chillat aaall day
Var det kul? njae
Brukar du svära mycket? ganska
När stiger du upp på morgonen? när de är skola typ 8, annars när jag vaknar
Gillar du att slåss? nja vet it. lr ja om folk behöver en jävla smäll klart dom ska få de då haha
Vad har du på dig? troser
Vad ska du göra ikväll? sova
Vad är du allergisk mot? pollen, tomat, mint
Var har du ont? ingenstans
Använder du hårspray? ibland
Kan du stå på händer? om jag står mot en vägg ahahah
Håkan Hellström eller The Ark? håkan
Salt eller socker? beror väl på vad de är till haha :b
Gillar du ketchup? aa, fast kan typ inte äta de
Är du glad nu? nja
Var du glad igår? om jag var haha
Vad dansar du till? musik?
Stockholm är...? sveriges huvudstad
Göteborg är... ? fint
Kan du sjunga? om jag kan, ,de är bara fråga alma
Spaghetti eller makaroner? makaroner
Land du vill besöka? en jävla massa, men kanske typ usa? om de nu är ett land

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0