Midsommarafton osv

Hann inte blogga nå mera.
Men i torsdags så for jag ju till Paulina med Alma & Natalie och myste på. Åhh Paulina hade gjort så fint med god mat och dryck hehehe. Sen spelade vi kubb och såg film osv. Kom hem vid halv 1 ungefär!

I fredags så for vi upp till rörbäck, och gud vilket himla fint midsommarväder!! :D
Så la mig och solade ett tag när vi kom dit, spelade kubb, basket haha bara roade oss ute i solen. Sen gick vi över till stugan brevid ungefär och där var hela Rickard släkt typ, så var verkligen fullt haha. Men är så trevligt att träffa alla dom eftersom dom står mig så nära nu efter dom hära 3 åren :-)
Vi åt middag, spelade kubb, pratade om allt, dansa, fikade osv.
Sen igår vaknade vi rätt tidigt då gick jag och la mig i solen nån timma, sen gick vi  ner till havet fiskade & passade på att sola lite mera på bryggan hehe.
For hem vid 4 och senare var vi med Andre & Natalie. Var till heden en sväng sen bara snurra vi runt typ!
Nu hade jag tänkt gå och hämta kameran som jag tyvärr knappt användt nå eftersom jag glömt att jag hade med mig den..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0