Helgen

Har ju som inte bloggat på hela helgen, men i fredags var jag med Fredde, Lina, Alma, Fredde typ. Sen var ju vi också med massa andra osv, vi var ute hela kvällen överallt typ. Snurrade runt osv, kom väl hem vid typ 2.
I lördags vare älvsbycruising, åkte dit med Rickard, Alma & Natalie. Vi hade då jääävligt roligt kan jag ju säga haha. Dansade, sjöng & ba spårade :D
Sen for jag & Rickard typ mitt ut i jävla skogen där de skulle vara fest haha, men var ju typ 6 pers där haha. Så vi vände typ lika fort, kom typ hem 4.
BLALBLBAL fan va tråkigt de är att skriva vad man gjort osv.
Igår var typ chill dag, gjorde nästan iingenting. Var te luleå en sväng, kollade på nån 124a, åkte färja osv haha.

Idag på skolan gjorde vi ingenting, men så är de väl alltid såhär innan avslutningen. Sen gick jag och Alma & solade, vart 22 minuter. Fasiken så skööönt, sen gick vi till henne & chillaaaa. Nu har jag just ätit sallad och funderar på vad denna kväll har att erbjuda.

Har förresten inga bilder heller vilket är jävligt trist eftersom jag glömde kameran hemma och min mobil fotar ju inte så jävla bra bilder haha ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0