27 juni

Asså jag känner att uppdateringen som inte är nå bra haha..
Men i förrgår var jag i Luleå och shoppade hela dagen, fick med mig hem lite fint till garderoben(a) har ju 9 st nu plus ett stort golv ;-) Haha nämen...Kläderna ryms ändå inte
Igår var vi även och bowlade, jag, Rickard, Fredde & Alma! Första gången jag körde utan rännor, haha gick ju fan lite bra ändå hahhahah
 
Sen annars har jag  vart med massa olika folk, Julia, Alma, Robin, Robert, Fredde, Tommy, Rickard osv
Har hunnit med de årliga snöskoter körandet på vatten.Ja livet rullar på, idag har jag jobbat sen fort iväg och göra ett nytt pass. Imorgon kommer mina älskade skor, om dom inte passar nu vet jag inte vad jag gör.. Menvafan har inte så mkt intressant att skriva. Adjööööööö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0