Home sweet home

Heellow estland!

Till att börja med, den hära helgen har vart helt jävla fantastikt bra!!! Har haft så sjukt kul asså, de går inte att förklara. Det ända som har vart dåligt den hära helgen är att jag fick en blödning i foten när vi var i Skellefteå, vilket gjorde att jag inte kunde likaaa mycket som jag hade tänkt mig haha..
 
Iallafall så hade jag inte tänkt skriva så mycket utan lägga ut bilder istället.
Men i torsdags så for jag & Natalie först till Skeå och satte upp tält osv. Sen vid 7 kom Rickard & Andre dit, öste på sen och kolla på maskinen!! Fyfan det var så jääävla mäktigt.
Vi kom hem igår och då vare bara in i duschen sen ut på aliven och hääärja med mina älskade vänner! Åkte massaaaa med karuseller och dansade och mådde göött!
Men gör såhär att jag lägger ut bilder i ett inlägg efter de hära nu :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0