Blalbblablabl

VEM

Vem är i rummet med dig? - ingen

Vem önskar du var med nu? - vet faktiskt inte

Vem fick du senast sms av? - alma

Vem av dina släktingar står du närmast? - min kusin stina typ

Vem ska du träffa idag? - vet inte

Vem ringde du senast? - rilllä

Vem saknar du? - pappa


VAD

Vad åt du senast? - en macka

Vad har du på dig just nu? - sockar, adidasbyxor, trosor, linne & bh

Vad hör du just nu? - inget

Vad har du på fötterna? - sockar

Vad för sjukdom hade du senast? - förkylning

Vad stod det i ditt senaste mottagna sms? - hur gåre? :)

Vad ska man göra för att imponera på dig? - visa att man bryr sig, rolig & snäll typ

Vad brukar du göra när du får tråkigt? - försöka hitta på något

Gjorde du vid den här tiden för två år sedan? - var med alla från elund typ och vi var ute och busade på typ
 

VAR

Vart går din drömresa? - miami typ eler nå coolt ställe

Var är din mobil? - bredvid mig

Var har du köpt tröjan du har på dig? - gina

Var handlar du mest? - gina, bikbok, nelly, vero moda typ vet it

Var är din mamma just nu? - typ tvättstugan tror ja


HAR

Har du några piercingar? Vart? - öronen, men tkr typ inte de gills. men läppen, ögonbrynen & tungan sen har jag haft i naveln 2 gånger

Har du provat droger? - nae

Har du piercat dig själv någon gång? - ja

Har du kysst ett ex efter att ni gjort slut? - jo

Har du något stort ärr? - jo

Har du blivit jagad av polisen? - jått

Har du varit kär på riktigt? - jofan

Har du sagt jag älskar dig till någon?-  aoo

Har du allt du önskar dig? - nae
 

HUR

Hur är du i skolan? - sådär

Hur många har du haft sex med? - 3

Hur många har du varit tillsammans med? - it vet ja, men seriösa typ 2 eller 3 vet it

Hur ser du ut? - ljust hår, tjock, lång, blå ögon typ ahah, smile gropar

Hur svarar du i telefonen? - hallå

Hur ser folk dig tror du? - ingen jäävla aning, endel olika tror jag. endel ser mig som drägg, endel som fjortis, endel som ingen typ haha nämen ja vet it typ de där tror jag

Hur var du som person för två år sedan? - var alltid ute och gick/cyklade runt hela tiden och var med massa jävla folk typ. hade alltid kul, var lite mer fjortis. men hade roligare då, gjorde alltid saker :)

Hur var du som person för ett år sedan? - var den svåraste tiden i hela mitt liv, så var typ förvirrad, ledsen, ja typ deprimerad


ÄR

Är du nöjd med ditt utseende? - nae

Är du singel? - nej, har världens bästa pojkvän :-)

Är du beroende av nikotin? - nix

Är du kort? - nae

Är du snygg? -  pff haha nae

Är du åksjuk? - nej

Är du helsvensk? - mm

Är du allergisk mot något? - tomater, mint

Är du bra i skolan? - funkar

Är du vidskeplig? - vet it va de betyder


SKULLE

Skulle du vilja vara känd? - nja tror it ja hade klara det. hade kanske vart kul för en dag

Skulle du kunna vara ihop med en kriminell? - mja det tror jag väl, beror ju på vad den gör.

Skulle du kunna vara ihop med en som ryktas vara player? - jo, för rykten stämmer ju oftast intne men om de var en player så nej =)

Skulle du vilja tatuera dig? - inte nu

Skulle du kunna pierca dig någonstans? - mja har ju typ där jag vill ha :p

Skulle du kunna adoptera? - om de visar sig att jag inte kan få barn senare så ja. men inte i första hand :p

Skulle du kunna kyssa någon du vet har pojk/flickvän? - japp

Skulle du kunna vara med i en dokusåpa? - haha njae

Skulle du kunna donera bort ett organ? - beror på till vem, om de är till en i min familj så ja de tror ja

Skulle du vilja har ett förhållande nu? - har ett

Skulle du kunna amputera bort en kroppsdel för en miljon kronor? -nix

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0