29 juli

Godkväll dåå!
Igår på dagen var jag med Lina först, var ute och cruisade med mopparna. Eller ja vi hann väl 10 meter innan första mopperaset var haha, så stod vi där på vägen och meckade.. Haha fyfan alla som körde förbi skrattade då.
Igårkväll var jag iallfall hos Lindell med en massa goa folk, fick skratta väldigt mycket. Hah fyfan för fulla människor! Sen agerade Rickard & jag fyllechaffis åt massa, kvällen avslutades med en sväng till bredåker.
Kom hem vid halv 4 typ. Sen nu idag har jag, pappa, Anki & Rickard vart i storheden heela dagen!
Har precis ätit middag och nu ska jag iväg nånstans, haha öhm.. Skulle egentligen vara med Paulina ikväll men vet inte när jag kommer hem så imorgon tar jag en myskväll men mina brudar! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0