Tidsfördriv typ

1. Är du singel? ;)
2. Är du lycklig? ibland
3. Är du uttråkad? just nu ja
4. Är du ledsen? njaa lite
5. Är du italienare? haha ne
6. Är du gravid? nej
7. Är du full? absolut -.-
8. Är du en cooling? men JAA
9. Är du från Irland? ne
10. Är dina föräldrar fortfarande gifta? nej

1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Vet faktiskt inte? Nja jag tror inte de?
2. Har du nånsin blivit sårad? Ohja. 
3. Har du nånsin tänkt på en och samma tjej/ kille flera gånger under natten innan du somnade? för många gånger
4. Har du gillat en tjej/kille utan att berätta det för han? japp
5. Har du kysst någon inom de senaste tre veckorna? jaa
6. Har du haft en hemlig beundrare? ingen aning
7. Är du kär? vet inte
8. Vill du gifta dig i framtiden? Det tror jag 


1. Kärlek eller lust? Kärlek 
2. Hår eller ögon? Ögon 
3. Katt eller hund? Hund
4. Några få bästa vänner eller flertalet "vanliga" kompisar? Bästa vänner, förmodligen.  
5. TV eller Internet? Internet
6. Coca-cola eller Pepsi? Cola
7. Vild utekväll eller en romantisk hemmakväll? Vild utekväll tror jag, men kan vara skönt med romantisk hemmakväll men men de händer aldrig mig så ja haha.
8. Pengar eller lycka? Lycka
9. Dag eller natt? Både och
10. MSN eller mobil? mobil


"Har du någonsin..."

1. Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån? hahaha ja
2. Brutit ett ben? Asså ett ben ben som man går på eller bara ett ben i kroppen? haha
3. Gjort nåt du ångrar? Vem har inte?
4. Hoppat Bungee Jump? Ja
5. Ljugit för någon du tycker om? ohja
6. Ätit en hel tårta? ne fyfan!
7. Gjort bort dig offentligt? haha klart jag har
8. Velat bli tillsammans med ditt ex igen? JA!
9. Gråtit när ett husdjur dog? Haha jaa de är väl klart :D
10. Velat försvinna? jo


Vad såg du på tv sist? vet ej
Vems blogg läste du sist? ammes.blogg.se
Vad åt du sist? Två rostmackor
Vem pratade du med sist? Rickard i telefon.
Vem ringde du sist? Rickard
Vem messade du sist? Rickard
Vad läste du sist "bok"? Var nå tag sen med skolan
Vem pussade du sist? Rickard
Vem kramde du sist? Haha
Vem bjöd du sist på något? Karro
Vad köpte du sist? De kommer jag inte ihåg

har du haft sex:
1. På ett tak? neej haha
2. På en toalett? haah a
3. I en skog? haha jopp.......
4. I en säng? ja
5. I en husvagn? japp
6. I en bil? haha ja

Insidan
Har du lätt för att kunna lita på folk?
inte längre, litar nästan bara på mig själv.
Har du lätt för att kunna bli kär? faktiskt
Är du öppen att prata om dig själv inför andra? beror på vad de handlar om
Är du kristen? vet inte? :o de antar jag väl
Har du tvångstankar? ja
Är du bra på att ta åt dig komplimanger? nej
Har du bra självförtroende? verkligen inte
Är du lycklig? nja sådär, funkar väl
Tror du på ett liv efter döden? kanske de
Vilka betyder mest för dig just nu? Just nu Rickard, Karro, Lina, Alma, Erik, Johan, Ja jag vet inte kan väl inte komma på någon mer eller asså jo ni andra får inte ta illa upp men de är som dom hära jag umgås/umgåtts med mycket på senare tid ♥

Kommentarer
Postat av: Hanna

samnma här, förutom att jag redan har pojkvän haha ;)

2012-01-12 @ 15:33:45
URL: http://hannahnskog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0